Nieuws.
MMD Media breidt uit naar België
19-04-2018 | 16:24:00
MMD Media, dat in Nederland actief is als out of home-exploitant op tankstations, luchthavens en billboards, betreedt in juni de Belgische markt
CS Digital Media faciliteert campagne voor Esko
18-04-2018 | 20:34:00
Op 19 april zal de producer en DJ met rapskills Esko, live in contact treden met zijn fans. Esko zal vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9, middels een livestream te zien en te spreken zijn
Kinetic, Mindshare en Grey Amsterdam lanceren campagne voor Volvo
18-04-2018 | 16:55:00
Voor de promotie van de nieuwe Volvo XC40 werkten Kinetic, Mindshare en Grey Amsterdam samen met blowUP Media en JCDecaux. De campagne is gecentreerd rondom het Museumplein in Amsterdam en introduceert de nieuwe Volvo XC40
Hillenaar Outdoor op busstation Arnhem met 4 wanden
17-04-2018 | 09:17:46
De special bestaat uit 4 wanden van 13 aaneengesloten abripanelen. Elke wand vormt één unieke uiting van 26m²
JCDecaux als navigatiesysteem voor Volvo's #XC40PopUp testdrive
13-04-2018 | 10:46:00
De Volvo XC40 is streetsmart. Daarom nodigde Volvo iedereen 12 april uit voor een proefrit in hartje Amsterdam. Het Zweedse automerk leidde de weg naar de pop-up pick-uppoints via de digitale buitenreclameschermen van JCDecaux
Campagne AXE Gold op showcase-Mupi's JCDecaux
13-04-2018 | 10:17:00
AXE introduceert AXE Gold; een deodorant met de geur van old wood en dark vanilla. Ter promotie van de geur, heeft AXE een 14-karaats gouden bodyspray ontwikkeld ter waarde van 25.000 euro
MMD neemt MediaReach over
05-04-2018 | 13:23:00
MediaReach, de specialist in regionale en selectieve Out of Home campagnes is overgenomen door MMD Media
Rogier van Leijenhorst Sales Manager Nationaal Exterion Media
05-04-2018 | 11:28:00
Per 16 april zal Rogier van Leijenhorst in de functie van Sales Manager Nationaal, het salesteam van Exterion Media komen versterken
Performance4You en MediaCows ontwikkelen Exposurebox met LED
04-04-2018 | 20:17:00
Performance4You heeft in samenwerking met MediaCows de Exposurebox met LED ontwikkeld. De Exposurebox, een pop-up showroom, wordt nu ook geleverd met een LED-scherm
Nescafé lanceert een Coconut Latte-Abri
04-04-2018 | 17:19:00
Palmbomen, kokosnoten en een barretje van bamboe met een rieten dak: Nestlé’s Nescafé introduceert zijn limited edition Coconut Latte met een tropische Abri voor Amsterdam CS bij JCDecaux
Hillenaar Outdoor verhuist naar nieuw pand in Leiderdorp
03-04-2018 | 18:46:09
Hillenaar Outdoor biedt onder meer Digitale Abri's, Billboards en Reclamemasten aan. Sinds de start in november 2017 breidt Hillenaar gestaag uit
Heineken voerde real-time DOOH-campagne tijdens Olympische Spelen via Exterion Media
30-03-2018 | 16:16:28
Heineken voerde tijdens de Olympische Spelen campagne op de digitale schermen van Exterion Media. De gouden successen van de Nederlanders olympiërs werden rond de spits real-time uitgezonden op straat
JCDecaux introduceert Moodvertising: real-time adverteren op basis van actuele emoties
30-03-2018 | 15:56:59
JCDecaux introduceert Moodvertising en laat adverteerders real-time inspringen op de actuele gemoedstoestand van passanten
Disney zet touchscreens van Exterion Media in voor Star Wars
30-03-2018 | 13:01:00
Tijdens de première van de bioscoopfilm 'Star Wars: The Last Jedi' zijn ook de touchscreens van Exterion media gelanceerd
Shell lanceert Mood Detection-campagne; koffie met een glimlach
30-03-2018 | 10:30:39
Op Shell-tankstations De Andel en Peulwijk-Oost introduceert Shell een pilot met Mood Detection. Het Rotterdamse Binnenwegplein fungeerde als decor voor de kick-off
Centercom digitaliseert het supermarktennetwerk
28-03-2018 | 09:05:00
Met de introductie van CENTERCOM LIVE! geeft Centercom het startschot voor het digitaliseringsproces van haar supermarktennetwerk in 500 supermarkten
BP kiest voor MMD Media
27-03-2018 | 17:22:37
BP heeft voor MMD Media gekozen voor de exploitatie van het digital screen network op haar tankstations in Nederland. Dit netwerk bestaat uit 156 landscape high defenition screens en is vanaf april te boeken bij MMD Media in Landsmeer
Exterion Media: Buitenreclame bereikt big bang-moment
20-03-2018 | 10:26:00
Out of Home bereikt in het Verenigd Koninkrijk zo langzamerhand haar Big Bang Moment. Technologie, data en infrastructuur sluiten bijna naadloos op elkaar aan. Dat zegt Glen Wilson, Managing Director van Posterscope en Exterion Media
GVB wijst voorlopige gunning reclame-exploitatie op trams, bussen en veerponten toe aan JCDecaux
14-03-2018 | 14:41:00
GVB Amsterdam heeft de buitenreclame-exploitant JCDecaux het exclusieve contract voor reclame-exploitatie op trams, bussen en veerponten toegewezen.
Mindshare: DOOH waardevolle toevoeging in de mediamix
08-03-2018 | 12:05:00
Kinetic en Mindshare hebben voor het eerst Digital Out-of-Home van Exterion Media toegevoegd aan de total videostrategie voor MediaMarkt
Hillenaar Outdoor krijgt plek tegenover Concertgebouw
01-03-2018 | 10:32:57
Hillenaar Outdoor is eigenaar geworden van een reclamebord op het Museumplein in Amsterdam
Den Haag kent vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
27-02-2018 | 19:30:43
De gemeente Den Haag heeft het contract voor vrijstaande reclamepanelen (2 tot 6 m²) definitief toegekend aan Buitenreclame-exploitant JCDecaux. Dit heeft de gemeente na een aanbestedingsprocedure bevestigd aan JCDecaux
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Digital
22-02-2018 | 10:45:00
Voor de afdeling Digital Sales (standplaats Amsterdam) is Exterion Media op zoek naar een ambitieuze en getalenteerde Account Manager Digital
Unox zet adaptive campagne in via Exterion Media
20-02-2018 | 11:42:25
Tussen week 5 en 13 zet Unox ter promotie van haar winterse maaltijden een adaptive campagne in: bepaalde digitale uitingen worden weergegeven op basis van de weersomstandigheden
Clear Channel sluit partnerships met onder andere de Esther Vergeer Foundation
20-02-2018 | 11:07:00
Clear Channel Nederland ondersteunt dit jaar drie goede doelen: CliniClowns, Make-A-Wish en de Esther Vergeer Foundation. Deze doelen ontvangen elk een mediategoed
Hillenaar Outdoor voortaan ook zichtbaar op Abri's in Utrecht
15-02-2018 | 10:53:00
Hillenaar Outdoor exploiteert voortaan Abripanelen in de provincie Utrecht. Het bedrijf heeft daarvoor een Europese aanbesteding gewonnen
Bol.com en Exterion live met DOOH op Valentijnsdag
14-02-2018 | 13:20:00
Op de digitale schermen werd live afgeteld naar 12:00 uur, de uiterlijke tijd om nog een cadeautje te laten bezorgen bij een grote liefde
DOOH-inhakers op Olympische medailles
12-02-2018 | 14:32:00
De Nederlandse medaillekast op de Spelen in Pyeongchang raakt direct in de eerste dagen al goed gevuld: reden voor KPN en Samsung om te feliciteren
Exterion Media verzorgt outdoorpromotie Coca-Cola's Fuze Tea in Hoog Catharijne
02-02-2018 | 10:26:00
Afgelopen maand lanceerde Coca-Cola hun merk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Ter promotie van het ijstheemerk hangen in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht drie grote doeken van Exterion Media
OOHA Media verzorgt weather targeting-campagne CheapTickets
30-01-2018 | 13:36:09
Tijdens de campagne was de live adaptive advertentie alleen te zien op het moment dat het regende. Via meteogegevens werd bekeken of er binnen een bepaalde straal om de mast neerslag viel