Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 22:02:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2942 | Tags:

Auto’s, fietsen, scooters en 375.000 geldprijzen tot 1 miljoen euro worden verloot tijdens de PrijzenMarathon van de VriendenLoterij. Om zoveel mogelijk mensen kans te laten maken op deze opeenstapeling van prijzen, vestigt de VriendenLoterij momenteel de aandacht op de naderende prijzenmaand met een buitenreclamespecial bij JCDecaux. Twee levensgrote 2D-varianten van Johnny de Mol, ambassadeur van Het Vergeten Kind, en Gerard Joling, ambassadeur van de VriendenLoterij, tonen voorbijgangers een miljoenenprijs in een abri aan de Willemsparkweg in Amsterdam-Zuid. Reizigers die wachten op de tram kunnen bovendien plaatsnemen op een van de reusachtige stapels cheques die fungeren als tijdelijke wachtvoorziening en ook op de dakrand van de abri zijn enkele prijzen te zien. 

De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen de VriendenLoterij, mediabureau Mediaxplain* en JCDecaux en is tot en met 5 september op straat te zien.

www.jcdecaux.nl
www.mediaxplain.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie