BP kiest voor MMD Media
27-03-2018 17:22:37 | Door: Max Vlugt | hits: 1724 | Tags:

BP heeft voor MMD Media gekozen voor de exploitatie van het digital screen network op haar tankstations in Nederland. Dit netwerk bestaat uit 156 landscape high defenition screens en is vanaf april te boeken bij MMD Media in Landsmeer. 

Bureaus en adverteerders kunnen dit netwerk op de premium stations van BP boeken per week, per dag of per dagdeel met geanimeerde of video content.

Danny van Beek, directeur MMD Media: "Deze 156 screens bieden de adverteerders een perfecte toevoeging op ons Abri, Digital Abri 75 en Digital Abri 24 netwerk bij tankstations en maakt ons portfolio bij de landelijke oliemaatschappijen compleet. De adverteerder kan hierbij iedereen die tankt op wekelijkse basis met (d)ooh bereiken met een landelijke spreiding. Wij zijn enorm trots om dit mooie merk aan ons aanbod toe te voegen."

www.mmdmedia.nl
www.bp.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie