Beyond Outdoor neemt deel aan het Buitenreclame Onderzoek
01-06-2018 09:31:02 | Door: Marianna Beets | hits: 1467 | Tags:

Digital Out of Home exploitant Beyond Outdoor is toegetreden tot het Buitenreclame Onderzoek. Met de toetreding zet de exploitant een belangrijke stap in het nog korte bestaan.

Danny Tournier, founder van Beyond Outdoor: “We zijn in augustus dit jaar drie jaar operationeel. In deze periode hebben we ons voorzichtig kunnen positioneren in het DOOH speelveld. Dit jaar groeit ons netwerk in een onvoorstelbaar tempo van zes naar veertien digitale locaties en ontwikkelen we ons door tot een prominente speler. Het moment voor een verdere groei en professionalisering van de organisatie. Toetreding tot het BRO een belangrijke stap in dit proces.”

Tournier zal tevens toetreden tot het bestuur van Outreach. Outreach is het samenwerkingsverband van de Nederlandse buitenreclame-exploitanten Centercom, Clear Channel, Exterion Media, JCDecaux, MMD Media, OV Media en Hillenaar Outdoor. Samen met de BVA (Bond van Adverteerders) en het PMA (Platform Media-Adviesbureaus) is Outreach initiatiefnemer van het Buitenreclame Onderzoek.

www.BeyondOutdoor.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie