CS Digital Media faciliteert campagne voor Esko
18-04-2018 20:34:00 | Door: Max Vlugt | hits: 939 | Tags:

Op 19 april zal de producer en DJ met rapskills Esko, live in contact treden met zijn fans. Esko zal vanuit de opname studio van de leidende muziek publisher Cloud 9, middels een livestream te zien en te spreken zijn via de nieuwste interactieve reclamezuil op metrostation Beurs te Rotterdam.

Deze unieke zuil is de eerste in zijn soort en brengt adverteren naar een nieuwe dimensie. De Live Connector biedt naast de mogelijkheid van twee-weg communicatie middels livestream, met geluid via een soundshower, ook touchscreen functionaliteiten en de mogelijkheid om ter plekke coupons of tickets te printen. De zuil staat op het drukste metrostation van Rotterdam, station Beurs, waar dagelijks 83.000 reizigers passeren.

Op metrostation Beurs zal de livestream in de lucht zijn van 15.00 uur tot en met 17.00 uur. Ouassima, DJ van FunX, zal reizigers van de metro uitnodigen rechtstreeks in gesprek te gaan met Esko. Deze producer, bekend van talloze producties waaronder zijn laatste nummer 1 hit Ride or Die, zal ter plekke zijn skills laten zien. Daarnaast zal er de prerelease plaatsvinden van zijn nieuwste album Beats By Esko onder het platenlabel Van Klasse, welke terug te vinden is in de lijst Woordenschat van Spotify. Reizigers die het gesprek met hem aangaan, worden daarvoor door Esko beloond met een kortingsbon van het kledingmerk My Brand. Verkooppunten van My Brand bevinden zich op loopafstand van metrostation Beurs.

Bart van Houten, oprichter Van Klasse: "Normaal gesproken communiceren wij met onze fans via social media. De Live Connector geeft de fans de unieke gelegenheid om rechtstreeks interactief met Esko het gesprek aan te gaan. Ook onze sponsoren My Brands en Lease.auto zijn enorm enthousiast dat wij deze bijzondere reclamezuil een gehele dag tot onze beschikking hebben."

De Live Connector is tot stand gekomen door een samenwerking tussen de RET en CS Digital Media. Het biedt adverteerders een rechtstreeks interactief contact met de doelgroep. Met het verstrekken van tickets of coupons bereikt de adverteerder een hoge response op de campagne. De Live Connector is geplaatst op metrostation Beurs, waar dagelijks 83.000 reizigers passeren.

Van Klasse opgericht door Stacey Walroud (Esko) en Bart van Houten is het toonaangevende productiehuis van de hedendaagse muziekscene voor artiesten zoals Ronnie Flex, Josylvio, Jonna Fraser, Famke Louise en vele anderen. Van Klasse geeft jongeren een platform om hun talenten te ontwikkelen. Zij werken er iedere dag aan om Van Klasse nog groter te maken, zodat zoveel mogelijk jongeren een kans krijgen om het beste uit zichzelf te halen.

www.csdigitalmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie