Campagne AXE Gold op showcase-Mupi's JCDecaux
13-04-2018 10:17:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 1790 | Tags:

AXE introduceert AXE Gold; een deodorant met de geur van old wood en dark vanilla. Ter promotie van de geur, heeft AXE een 14-karaats gouden bodyspray ontwikkeld ter waarde van 25.000 euro. De deodorantbus wordt verloot via een winactie bij Kruidvat. Om zoveel mogelijk deelnemers uit te nodigen, maakt AXE reclame via vijf showcase-Mupi's van JCDecaux.

Voor deze buitenreclamespecial heeft JCDecaux van zijn vrijstaande reclamepanelen een aantal verlichte gouden displays gemaakt met plateaus waarop tientallen deodorantbussen staan. De showcases hebben een goudgekleurde omlijsting, een gouden achterwand en tonen de reguliere AXE Gold bodysprays, met middenin een unieke gouden variant (replica). Een sprekende visual is toegevoegd passanten uit te nodigen mee te doen aan de winactie, waarop je kans maakt bij aankoop van 3 AXE-actieproducten (2+1 gratis) bij Kruidvat.

De winactie loopt tot en met 22 april 2018. De activatiecodes zijn tot en met 29 april bruikbaar op www.kruidvat.nl. De winnaars ontvangen voor 31 mei 2018 bericht. 

De gouden bodyspray is ontwikkeld door 3D-printtechnieken te combineren met ambachstwerk van de goudsmid. De bus is echt te gebruiken en zelfs navulbaar. 

De buitenreclamespecial is het resultaat van een samenwerking van Unilever, AXE, Mindshare, Kinetic en JCDecaux en tot en met 17 april te zien in Amsterdam (Spuistraat en Stationsplein), Rotterdam (Beurstraverse), Utrecht (Lange Jansstraat) en Breda (Grote Markt).

www.axe.nl
www.jcdecaux.com
www.unilever.nl
www.mindshareworld.com
www.kineticww.com
www.kruidvat.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie