Clear Channel Nederland digitaliseert De Vis langs de A4
04-03-2019 13:38:32 | Door: Katja Brokke | hits: 1370 | Tags:

Clear Channel Nederland heeft de reclamemast langs de A4, bekend als De Vis, gedigitaliseerd. De mast is voorzien van twee LED-schermen van ruim 13 meter bij 7 meter (91 m²) en is na de digitalisering omgedoopt tot The Box. Na een korte testperiode is de mast in gebruik genomen. De reclamemast tussen Schiphol en Hoofddorp, nabij de afslag Hoofddorp, is volledig gerenoveerd. De digitale schermen bestaan uit meer dan 5,5 miljoen LED-lampjes.

Raymond van Kasterop, sales- en marketingdirecteur bij Clear Channel Nederland: “The Box is een mooie toevoeging aan ons digitale portfolio. Door de ruim 2 miljoen mensen die wekelijks langs The Box rijden, is dit een erg interessante locatie voor onze adverteerders. We zijn trots dat de schermen geplaatst zijn en dat we sinds live zijn met de full ownership campagne van Hyundai.“

Jelle Holdinga, marketing- en communicatiemanager bij Hyundai Motor Netherlands: “Door de digitalisering van out of home-objecten zijn er steeds meer creatieve mogelijkheden om te adverteren. Met out of home adverteer je midden in het Umfeld van autorijdend Nederland en The Box is een herkenningspunt voor velen. We vinden het dan ook geweldig dat we met de innovatieve Hyundai KONA Electric als eerste adverteerder op The Box te kunnen adverteren.”

[fotocredit: Barbra Verbij]

www.clearchannel.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie