Disney zet touchscreens van Exterion Media in voor Star Wars
30-03-2018 13:01:00 | Door: Marianna Beets | hits: 1995 | Tags:

Tijdens de première van de bioscoopfilm 'Star Wars: The Last Jedi' zijn ook de touchscreens van Exterion media gelanceerd. Disney heeft als eerste de touchscreens ingezet om de film op een speciale en interactieve manier te introduceren aan bezoekers. 

Op de touchscreens konden bezoekers middels hun handdruk op het scherm ontdekken of ze bij de Dark Side of de Light Side horen. Na deze bekendmaking verscheen er speciale content op de schermen, waar de bezoekers zelf doorheen konden navigeren. Disney adverteerde op de 20 touchscreens van Exterion Media verspreid over verschillende winkelcentra in Nederland, waaronder in Arnhem, Amstelveen, Haarlem, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht. In een week tijd hebben de touchscreens voor 38.600 aanrakingen gezorgd met een gemiddelde interactietijd van 1 minuut en 2 seconden per bezoeker.

De touchscreens zorgen voor een nieuwe manier van engagement via Digital Out-of-Home en laten zien hoe je met creatieve toevoegingen een beleving aan een Out-of-Home campagne kan toevoegen, bijvoorbeeld het spelen van games, 360ºc video’s ervaren en het maken van selfies die vervolgens gedeeld kunnen worden via sociale media.

www.exterionmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie