Exterion Media: Oostenrijks Toeristenburo brengt de bergen naar Hoog Catharijne
18-04-2019 09:45:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 4713 | Tags:

Exterion Media heeft de (rol)trappen van winkelcentrum Hoog Catharijne een make-over gegeven. In opdracht van het Oostenrijks Toeristenburo staan wandelervaringen in het land centraal.

Met het gegeven dat wandelen de populairste activiteit is onder de Nederlandse toeristen, zet het Oostenrijks Toeristenburo dit voorjaar een uitgebreide campagne bij Exterion Media rondom dit thema. Bezoekers van het winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht zien een stukje Oostenrijkse natuur bij de roltrappen.

Herwig Kolzer, regiomanager van het Oostenrijks Toeristenburo: “In een stedelijke omgeving, waar de bewoners steeds minder tijd lijken te hebben, is een innovatieve campagne noodzakelijk om op te vallen. Out-of-Home is een belangrijk onderdeel van de campagne. Naast de (rol)trappen die Exterion Media heeft omgetoverd tot de Oostenrijkse bergwereld, presenteren we aanvullend de Oostenrijkse regio’s Karinthië, Vorarlberg, Ötztal en de Achensee op de digitale schermen van Utrecht CS. Door de roltrap in Hoog Catharijne, die op een creatieve manier met foto’s uit Oostenrijk bestickerd is, krijgt iedereen zin in een wandelvakantie in Oostenrijk.”

Hoog Catharijne trekt gemiddeld 2,5 miljoen bezoekers per maand. Naast (digital) OOH is er ook print, online en influencermarketing ingezet.

www.exterionmedia.com
www.austria.info

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie