Exterion Media en KWF maken contactloos betalen op DOOH mogelijk
23-12-2019 12:20:14 | Door: Katja Brokke | hits: 2974 | Tags:

Het KWF heeft een grote Nederland geeft licht-campagne lopen en zet daarbij contactloos betalen met je pinpas in op een digitaal scherm. Als spin-off op de landelijke donatie-campagne heeft Exterion Media in samenwerking met 23G, Payter, DOOH Solutions, KWF en Energize het mogelijk gemaakt om op een digitaal touch screen een campagne te ontwikkelen waarbij de donateur kan aanvinken welk bedrag te willen doneren en dit vervolgens kan doen door zijn of haar bankpasje tegen de terminal te houden.

Lilian Hemmelder, DOOH-marketeer bij Exterion Media: "Wij zien de trend dat collectanten van goede doelen steeds vaker met een contactloos betalen collectebus rondlopen. Zo is dan ook het idee ontstaan om dit mogelijk te maken op onze digitale schermen. Onze touchscreens in verschillende winkelcentra geven bezoekers de mogelijkheid om zelf een bedrag te kiezen en op een simpele en laagdrempelige manier te doneren aan een goed doel. De samenwerking met KWF was daarom een schot in de roos."

De Nederland geeft licht-campagne loopt twintig dagen tot oud en nieuw en is vanuit de collectieve benadering doorvertaald op tv, radio, social en DOOH. Op 29 december 2019 is tevens de eindshow op tv te zien op SBS6 om 18:30 uur.

www.exterionmedia.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie