Hillenaar Outdoor breidt digitale netwerk uit in Diemen en Den Bosch
21-06-2018 10:41:00 | Door: Marianna Beets | hits: 958 | Tags:

Hillenaar Outdoor is vanaf 1 augustus eigenaar van 14 nieuwe digitale panelen verspreid over Diemen en Den Bosch.

Jeroen Hillenaar, CEO: “Deze moderne eyecatchers worden strategisch langs drukbezochte wegen geplaatst. Het is een belangrijke uitbreiding van ons netwerk. Onze digitale schermen bieden adverteerders meer advertentiemogelijkheden, waardoor campagnes nóg breder ingezet kunnen worden.’’

De vraag naar Digital Out of Home groeit fors binnen de OOH-markt. De uitbreiding bevat vier Digitale City Abri’s in Diemen en 10 extra grote digitale panelen van 4m2 in Den Bosch.

Hillenaar: “Met deze digitale innovaties zijn wij in staat om OOH campagnes digitaal te plannen en te optimaliseren. Dit doen we op basis van realtime campagne data, wat adverteren op basis van dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk maakt. Daarbij maken we doelgroepen geografisch inzichtelijk, waardoor adverteerders gericht kunnen adverteren.”

www.hillenaar.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie