Hillenaar Outdoor exploiteert digitale duo-mast TWINS Schiphol
25-06-2019 09:42:05 | Door: Saskia van Weert | hits: 1424 | Tags:

Hillenaar Outdoor exploiteert voor het eerst in Nederland een duo van twee digitale reclamemasten, omgedoopt tot TWINS Schiphol. De dubbelzijdige masten staan langs een druk knooppunt aan de A4 bij Schiphol en worden gezamenlijk aangeboden.

Hillenaar Outdoor exploiteerde al een digitale mast langs de A4, maar nam afgelopen maand ook de nabijgelegen tweede mast over. De TWINS loopt synchroon en beide masten zijn voorzien van twee led-schermen met een oppervlakte van meer dan 75 vierkante meter.

Hillenaar: “Wij willen outdoor-adverteren voor zoveel mogelijk partijen interessant maken. Dankzij de eerste duo-mast zijn de mogelijkheden eindeloos. Adverteerders kunnen nu een tweedelige uiting maken.” De masten bereiken ruim 3,4 miljoen passanten per twee weken.

Met de oplevering van TWINS Schiphol beheert Hillenaar Outdoor momenteel een digitaal portfolio van meer dan twintig gemeenten. Eerder dit jaar exploiteerde Hillenaar Outdoor al een mast in Naarden, de zogeheten witte toren. Later dit jaar volgt een digitale reclamemast in Breda.

www.hillenaar.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie