Hillenaar Outdoor kiest voor Ayuda
12-06-2018 12:58:09 | Door: Max Vlugt | hits: 685 | Tags:

Hillenaar Outdoor kiest voor het zakelijke softwareplatform Ayuda. Ayuda Media Systems (Ayuda) heeft begin juni op het FEPE Congres aangekondigd samen te gaan werken met Hillenaar Outdoor. Het Ayuda-platform zal gaan fungeren als ruggengraat voor alle advertentieactiviteiten, waaronder digitale advertentieweergaves, verkoop, backoffice-activiteiten en klantgerichte engagementtools.

Het uitgebreide aanbod van Hillenaar Outdoor omvat Abri’s, grote Billboards en een zeer breed scala aan digitale en traditionele panelen. In de eerste helft van 2018 zijn er zes nieuwe digitale reclamemasten aan het netwerk toegevoegd. Hillenaar Outdoor focust zich hiermee op het ontwikkelen van premiumaanbiedingen op strategische locaties, waaraan inmiddels ook het Museumplein in Amsterdam toegevoegd is.

Jeroen Hillenaar, CEO en oprichter Hillenaar Outdoor: "Onze kernwaarden zijn het leveren van flexibiliteit, service en op maat gemaakte campagnes. Ayuda is een zeer strategische keuze die niet alleen onze traditionele en digitale campagnes aanstuurt, maar die ook cultuur van flexibiliteit en service met ons deelt. We maken nu slechts enkele maanden gebruik van het complete Ayuda platform, en profiteren hier al enorm van. Dit merken we aan de verkoop, de planning en andere activiteiten die het platform mogelijk maakt. We hebben plannen om onze klanten in de toekomst de mogelijkheid te bieden om hun campagnes online te boeken."

Daniel Fleischer,  Business Development en Marketing Ayuda: "Ayuda voelt zich vereerd door het feit dat ons uitgebreide platform een bijdrage gaat leveren aan de enorme groei van Hillenaar Outdoor. We zijn zeer onder de indruk van hoe snel het Hillenaar-team het platform ingezet heeft – een bewijs van hetzelfde harde werk en toewijding, waarvoor ze door de media-inkoopgemeenschap worden erkend. Onze focus ligt niet alleen bij het vergemakkelijken van operationeel schakelen, maar ook om innovatie en faciliteiten naar de lokale markt te brengen. Zo vormt de uitgebreide expertise van Hillenaar Outdoor met betrekking tot de lokale markt, in combinatie met Ayuda’s wereldwijde ervaring, dé basis voor een succesvolle samenwerking."

Hillenaar: "Ayuda brengt wereldwijde expertise en kennis met zich mee. Ik geloof dat Ayuda ons kan helpen de Nederlandse OOH-industrie te transformeren en ons inzichten zal geven om nieuwe standaarden in te stellen. We verheugen ons op een partnerschap voor de lange termijn, waar Ayuda ons zal ondersteunen en ons zal helpen ons bedrijf te laten groeien in de komende jaren."

www.hillenaar.com
www.ayudasystems.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie