Hillenaar Outdoor op busstation Arnhem met 4 wanden
17-04-2018 09:17:46 | Door: Katja Brokke | hits: 1221 | Tags:

Hillenaar Outdoor exploiteert 52 abripanelen op busstation Arnhem. De special bestaat uit 4 wanden van 13 aaneengesloten abripanelen. Elke wand vormt één unieke uiting van 26m².

Jeroen Hillenaar, CEO van Hillenaar Outdoor: "De panelen zijn strak naast elkaar gepositioneerd. Direct naast de perrons. Reizigers rijden er langs en wachten er op hun aansluiting. Dat is een setting die erg geschikt is voor bijzondere visuals. Er is weinig overige afleiding dus de uiting valt op. De opzet zorgt voor een overweldigend effect waar passanten letterlijk niet omheen kunnen. We combineren relevant bereik met innovatie en originaliteit. Dat is belangrijk voor Hillenaar. Ik ben dan ook zeer trots op deze toevoeging aan ons netwerk."

Innovatie Hillenaar Outdoor is relatief nieuw op de markt. Innovatie is belangrijk voor de onderneming. Naast bijna duizend traditionele abri’s en billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, is digitalisering een belangrijk speerpunt.

Hillenaar: "We exploiteren bijvoorbeeld een immens digitaal billboard in het hart van Leiden en op de Pier in Scheveningen is geïnvesteerd in Digital City Abri’s."

www.hillenaar.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie