Hillenaar wint Abri concessie Nijmegen
20-12-2018 13:14:00 | Door: Marianna Beets | hits: 1853 | Tags:

Met ingang van 2019 exploiteert Hillenaar Outdoor 415 reclamevakken en zeven digitale schermen in Nijmegen. De vakken zijn verdeeld over Abri’s (190), windschermen (10) en kiosken (9). 

Jeroen Hillenaar, CEO van Hillenaar Outdoor: "Nijmegen is een belangrijke stad met ruim 175.000 inwoners. Het is daarmee een fantastische aanvulling op ons netwerk.”

Hillenaar Outdoor groeit gestaag uit tot een belangrijke speler op de markt. In korte tijd heeft het bedrijf een waardevol en veelzijdig netwerk opgebouwd.

Jeroen Hillenaar: "Nijmegen vormt echt een mijlpaal. Met het winnen van deze concessie markeren we een grote stap in de ontwikkeling van het bedrijf. Het illustreert bovendien onze ambitie. Die ambitie is niet simpelweg groeien, maar uitbreiden op een relevante manier. Duurzaam, innovatief en op basis van zinvol bereik voor adverteerders. De Abri’s zijn duurzaam ontwikkeld en voldoen aan de strengste milieueisen. Dat is belangrijk voor ons. Daarnaast moeten de objecten van toegevoegde waarde zijn voor zowel regionale als landelijke adverteerders. Dat is in deze stad absoluut het geval. We combineren analoge panelen met digitale schermen en de objecten bevinden zich op A locaties. Adverteerders kunnen we dus maatwerk bieden. Voor elk budget. Zowel landelijke partijen die Nijmegen in een nationale campagne willen meenemen als het MKB kunnen bij ons terecht. We zijn eind 2017 gestart en exploiteren inmiddels een groot netwerk. Het einde is bovendien nog niet in zicht.”

Hillenaar biedt onder meer Abri’s, digitale Reclamemasten langs snelwegen, Billboards en een speciaal jongerennetwerk aan.

www.Hillenaar-Nijmegen

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie