Clear Channel: Impact in outdoor
10-12-2018 12:44:00 | Door: | hits: 1123 | Tags:

Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie van Clear Channel Nederland. Unilever stelde haar theater in het markante pand in Rotterdam open om er samen met marketeers van diverse brands een inspirerende sessie van te maken. Vijf sprekers deelden interessante cases en kwamen met goede tips op de proppen.

Harry Dekker
, mediadirecteur bij Unilever, liet met collega Birgit Blomberg, mediamanager bij Unilever, zien hoe belangrijk creatie is voor deze multinational.

Ook Frank de Ruwe van reclamebureau Natwerk sprak tijdens het event, over streetart en opmerkelijke en spraakmakende reclames.

Overgevlogen vanuit Clear Channel’s hoofdkantoor in Londen nam Louise Stubbings, Creative Director, de zaal mee in de laatste wereldwijde trends en ontwikkelingen op het gebied van outdoor.

Bart Massa van onderzoeksbureau Validators vertelde alles over de werking van reclame in het mensenbrein. Met testjes liet hij de zaal zien hoe je als mens veelal onbewust denkt.

Tenslotte vertelde Dennis Kuzee, Brand Director bij radio 538, hoe je reuring creëert.

www.clearchannel.nl 


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie