Interbest breidt uit met LED scherm bij Gouda
18-10-2018 09:44:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2380 | Tags:

Het netwerk van Interbest blijft groeien. Met het 100m² LED scherm bij Gouda knooppunt Gouwe A12/A20 komt het totaal aantal digitale reclamemasten op negentien. En voor het eind van het jaar zijn dat er eenentwintig met de komst van twee digitale schermen bij knooppunt Diemen A1/A9. Eind 2019 zullen er 26 LED schermen operationeel zijn.

Naast de digitale uitbreiding voegt Interbest nog twee conventionele reclamemasten toe aan haar portfolio: Tiel A15 en Schiphol Brugrestaurant A4. Deze zullen per 1 december in gebruik  worden genomen. Baarn A1 en Utrecht A2 staan in 2019 gepland.

Het digitale snelwegnetwerk heeft inmiddels een verzorgingsgebied – gebaseerd op TomTom data - dat de Randstad ver overstijgt, en loopt van Hoorn tot Breda en Maastricht, van Den Haag tot Arnhem en Zwolle.

Interbest is de afgelopen jaren bezig geweest haar toplocaties, zowel in bereik als kwaliteit van de passanten, te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe en spraakmakende reclamemogelijkheden te bieden.

Adverteerders kunnen bij Interbest zelf 24 uur per dag, 7 dagen per week, hun content via hun mobiel in drie klikken aanpassen.

Meindert van den Heuvel, directeur Interbest: “We blijven investeren om ons netwerk groter en beter te maken. Logisch ook. Ons kijkerspubliek blijft maar groeien, er rijden meer dan 8,4 miljoen personenauto’s in Nederland. Daardoor stijgt ook de vraag van adverteerders en mediabureaus.”

www.interbest.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie