Interbest en Ngage Media zijn nu Ocean Nederland
04-10-2019 09:07:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 2603 | Tags:

Interbest en Ngage Media zijn samengegaan in Ocean Nederland. Met 285 groot-formaat-schermen op 168 locaties heeft Ocean een nationale propositie met een dagelijks bereik van meer dan 20 miljoen contacten. Met het launch event op donderdag 3 oktober 2019 is het startschot gegeven voor de introductiecampagne The Urge to Show.

Meindert van den Heuvel, Managing Director bij Ocean: “The Urge to Show is het gevoel dat iedere adverteerder kent. Het verlangen en de spanning als je niet kunt wachten om je campagne aan de wereld te laten zien. Dat verlangen begrijpt Ocean beter dan wie dan ook. En daar is ons hele netwerk op ingericht: de mooiste schermen op de beste locaties met de nieuwste technieken.”

Vanaf begin 2020 zal Ocean Nederland werken vanuit een nieuw kantoor in Amsterdam. Komende periode zal in het teken staan van onder andere een vernieuwde pricing strategie waarmee crossmediale inzet wordt vergemakkelijkt. Er zal worden geïnvesteerd in nieuwe data, technieken en onderzoeken. En de in de UK zeer succesvolle Ocean Creative Contest zal in het voorjaar 2020 in Amsterdam worden georganiseerd.

Xavier Tilman, Managing Director bij Ocean: “De start van Ocean in Nederland is in vele opzichten een nieuw hoofdstuk in DOOH. Met een landelijk dekkend netwerk, een fantastisch team en heel veel energie willen wij samen met adverteerders en bureaus onze ambities gaan realiseren.”

www.oceanoutdoor.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie