JCDecaux als navigatiesysteem voor Volvo's #XC40PopUp testdrive
13-04-2018 10:46:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 1943 | Tags:

De Volvo XC40, benoemd tot Europese auto van het jaar 2018, is streetsmart. Daarom nodigde Volvo iedereen 12 april uit voor een proefrit om dit te testen, in hartje Amsterdam. Het Zweedse automerk leidde de weg naar de pop-up pick-uppoints via de digitale buitenreclameschermen van JCDecaux.

Met het streetsmart navigatiesysteem in de vorm van de digitale schermen van JCDecaux, wees Volvo op straat de weg naar de pop-up pick-uppoints voor de #XC40PopUp testdrive. De OOH-activatie was een dag lang exclusief zichtbaar op het digitale Mupinetwerk Métropole in het Museumkwartier in AMsterdam.
De digitale panelen toonden diverse uitvoeringen van de XC40 en lieten realtime zien waar de diverse XC40's reden én hoe lang het duurde voordat deze beschikbaar waren voor een volgende proefrit.

Deze buitenreclamespecial was het resultaat van een samenwerking van Volvo, Grey Amsterdam, Mindshare, Kinetic en JCDecaux.

www.volvocars.com
www.grey.com
www.mindshareworld.com
www.kineticww.com
www.jcdecaux.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie