JCDecaux introduceert combinatienetwerk Métropole en billboards
27-11-2017 12:03:24 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 1245 | Tags:

De kracht van mupinetwerk Métropole in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht plus de impact van groot formaat in talloze grote steden in het land: met het nieuwe combinatienetwerk van JCDecaux profiteren adverteerders van de USP ́s van zowel digitale buitenreclame als billboards. 
Een unicum in de buitenreclamewereld, met als gevolg dat billboards vanaf nu in combinatie met Métropole ook voor één week inzetbaar zijn.

Didi Fashion heeft momenteel de primeur met deze nieuwe samensmelting op outdoorgebied. 

Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux Nederland: “Met dit nieuwe netwerk zorgen we ervoor dat billboards gaan meedraaien in de wekelijkse cyclus van de klein formaatcampagnes. We merken dat veel adverteerders hier voor open staan en hebben de ervaring dat reeds beschikbaar beeldmateriaal vrij eenvoudig om te zetten is naar een uiting voor een ander OOH-mediumtype. Adverteerders profiteren met dit combipakket tegen een aantrekkelijk tarief van de USP ́s van twee sterke mediumtypen. Met de kracht van dynamische digitale content en de herhaaldelijke impact van groot formaat krijg je simpelweg the best of both worlds.” 

Wilt u zichtbaarheid op het digitale netwerk Métropole combineren met landelijke impact middels billboards, neem dan contact op met een van de accountmanagers van JCDecaux via 020 – 660 7500. 

www.jcdecaux.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie