JCDecaux ondersteunt kerstspecial Stadshart Amstelveen met uitgebreide campagne
22-12-2017 13:11:00 | Door: | hits: 2182 | Tags:

Stadshart Amstelveen promoot zijn Wintervillage en extra opening op Tweede Kerstdag met een OOH-kerstspecial, gecreëerd door onder andere JCDecaux. Op een abri in de Van Baerlestraat in Amsterdam is een 3D kerstman neergestreken met arrenslee en rendier die zo voorbijgangers een week lang wijst op de mogelijkheden tijdens Kerst in het winkelcentrum van Amstelveen: overdekt winkelen, een kerstmarkt, een ijsbaan en enkele uren gratis parkeren.

JCDecaux ondersteunt de 3D kerstman met een volledige Abri-bestickering, kerstverlichting op de dakrand en de postercaissons, video-uitingen en een soundcloud met diverse spots. Daarnaast wordt in dezelfde week een grote Abri-campagne met een speciale dag- en nachtuiting ingezet en rijdt momenteel een Total View Tram in Amsterdam met als thema de Wintervillage en Unexpected Christmas.

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Stadshart Amstelveen, Sky Box Creatie (creatie), Buro Toob (reclame en media), Out of Home Masters en JCDecaux en is tot en met 26 december te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam.

www.jcdecaux.com
www.stadshartamstelveen.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie