Mannenmedia en MMD Media werken samen voor Digital Out Of Home
18-01-2019 09:44:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1561 | Tags:

Mannenmedia gaat de samenwerking aan met Digital Out Of Home-specialist MMD Media. Samen willen ze klanten nog beter bedienen en hun bereik vergroten in de niche automotive en mobiliteit.

Mannenmedia heeft 50 websites en apps die maandelijks ruim 7 miljoen mannen bereiken. Door de samenwerking met MMD Media kan Mannenmedia nu ook Digital Out Of Home inzetten.

De samenwerking beslaat de koppeling van de digitale schermen van MMD Media bij pompstations aan het eigen automotive netwerk. Daarnaast kunnen de digitale schermen gecombineerd worden met de app Flitsmeister.nl. Via Location Based Advertising zijn bestuurders te bereiken op bepaalde locaties en tijdstippen.

Sjoerd van der Meijden, Sales & Business Development Director Mannenmedia: “Het is voor ons een mooie stap om hier ook de samenwerking aan te gaan met een zeer specialistische partij binnen DOOH. We krijgen steeds meer vraag vanuit de klant naar 360º geïntegreerde campagnes. Met deze stap kunnen we onze klanten nog beter binnen de niche automotive en mobiliteit bedienen.”

Danny van Beek, directeur MMD Media: “De samenwerking met Mannenmedia is voor ons een logische. Door de geïntegreerde campagneaanpak van Mannenmedia kunnen de DOOH-screens van MMD naadloos meelopen in hun online campagnes en rapportages. De selectiviteit op mannen van het On The Go netwerk van MMD sluit weer uitstekend aan op de propositie van Mannenmedia.”

www.mannenmedia.nl
www.mmdmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie