Mkb kan zelf buitenreclame regelen bij Suurland Outdoor
14-05-2018 10:56:02 | Door: Katja Brokke | hits: 1750 | Tags:

Ondernemers konden al reclamecampagnes runnen op Facebook en bij Google. SOOOH (Suurland Outdoor) biedt ondernemers nu vergelijkbare vrijheid bij online buitenreclame. Het mkb kan voortaan rechtstreeks digitale outdooradvertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen.

Inge Vos, medeontwikkelaar van de SOOOH-app: “Ondernemers kunnen via het portal suurlandonline.nl rechtstreeks hun digitale outdoorreclame regelen. Wij verwachten dan ook dat dit een gamechanger wordt binnen digital out-of-home advertising.”

Via het CMS SmartLoop kunnen gebruikers eenvoudig zelf hun advertenties opmaken. Publiceren is mogelijk op de lokale digitale informatiezuilen van SOOOH.

SOOOH heeft op dit moment ongeveer 200 van die systemen met LED-schermen in zo’n 45 Nederlandse gemeenten en er wordt stevig aan de weg getimmerd om dat aantal uit te breiden.

www.suurlandonline.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie