OOH-campagne Hak bij Exterion om stazakken te promoten
11-07-2019 11:16:56 | Door: Saskia van Weert | hits: 1391 | Tags:

ExterionMedia heeft een meerweekse campagne verzorgd voor HAK. OOH werd ingezet in combinatie met tv-billboarding om groenten in stazakken te promoten.  

De campagne duurde twee weken, en had als doel de productbekendheid te laten stijgen. Op basis van demografische kenmerken is er gekozen voor een gedifferentieerde inzet per regio.

Tijdens de campagne heeft HAK drie verschillende posters ingezet. Voor de campagne zijn deze verschillende posters getest door middel van de Outdoor Ad Impact Forecaster, om te voorspellen hoe succesvol de campagne wordt. Aan de hand hiervan zijn de varianten geoptimaliseerd.

Exterion laat weten dat de gestelde doelen ruimschoots zijn behaald. De stazak-campagne van HAK heeft een bereik gerealiseerd van 78 procent met een gemiddelde contactfrequentie van 12.

De campagne krijgt een hoge waardering, waarbij de Top of Mind naamsbekendheid (index 267) en spontane bekendheid (index 157) van de met OOH bereikte groep enorm is gestegen ten opzichte van de niet-bereikte groep.

www.exterionmedia.com
www.hak.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie