Performance4You en MediaCows ontwikkelen Exposurebox met LED
04-04-2018 20:17:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 2909 | Tags:

Performance4You heeft in samenwerking met MediaCows de Exposurebox met LED ontwikkeld. De Exposurebox, een pop-up showroom, wordt nu ook geleverd met een LED-scherm van vijftien vierkante meter aan de bovenzijde. Het scherm biedt adverteerders de mogelijkheid actuele en relevante content te tonen die gevarieerd kan worden, afhankelijk van het moment van de dag en actuele gebeurtenissen.

Volvo Nederland is met Henk Scholten / Volvo de eerste adverteerder die gebruikmaakt van de Exposurebox met LED. Van 20 tot en met 27 maart werd de Volvo XC40 gepromoot op het Velperplein in Arnhem.

Harald Scholten, directeur en eigenaar van Henk Scholten / Volvo: "We merken dat het niet makkelijk is om mensen naar de showroom te krijgen, maar op deze manier brengen we de showroom naar de mensen toe. Daarnaast is het LED-scherm een extra toevoeging om emotie bij de consument los te maken."

De afgelopen jaren is de vraag naar digitale schermen gegroeid en heeft tijdelijke buitenreclame een steeds belangrijkere positie gekregen in de OOH-markt. Adverteerders bepalen steeds vaker zelf op welke locatie ze met hun doelgroep communiceren en willen daarbij steeds vaker gebruikmaken van digitale media. 

Guido Lambriks, directeur en eigenaar van Exposurebox en Performance4You: "Wij willen relevante content leveren op relevante locaties. We zijn verheugd met deze ontwikkeling en hebben daarbij een goede en betrouwbare partner gevonden. MediaCows is al jaren actief met digitale schermen en levert schermen in diverse vormen en maten."

Sander Teunissen, mede-eigenaar van MediaCows: "De consument wordt alleen bereikt als je opvalt en iets laat zien wat interessant is. Als adverteerder zal je daarom de interactie moeten opzoeken met de consument. De showroom van Exposurebox deed dat eigenlijk al, maar met het LED-scherm kun je voorbijgangers nog beter bereiken en ze aansporen om mee te doen met de activatie naar de showroom."

Lambriks: "De Exposureboxen worden veel ingezet voor promotiecampagnes, productintroducties en activaties. De units kunnen overal geplaatst worden in de openbare ruimte, op evenementen en op privélocaties. Met het evenementenseizoen voor de boeg kunnen we goed anticiperen op de vraag vanuit de markt en zijn we klaar voor het digitale tijdperk."

www.performance4you.nl
www.mediacows.nl
www.exposurebox.nl
www.volvocars.com/nl 
www.henkscholten.nl 


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie