[Interview] Anoeshka Harpal (Clear Channel) over de Media Rally 2019
21-06-2019 11:14:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 5254 | Tags:

Op vrijdag 28 juni 2019 wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Anoeshka Harpal en Raymond Schippers van Clear Channel Nederland rijdt mee. Wij bellen met Anoeshka Harpal.

Dag Anoeshka, kun jij Clear Channel introduceren?

Clear Channel Nederland heeft (digitale) abri’s en masten door heel Nederland. Met onze media verbinden wij merken met mensen. Clear Channel Outdoor is één van de grootste outdoor-advertisingbedrijven ter wereld met een divers portfolio bestaande uit 450.000 analoge en digitale objecten in 31 landen in Azië, Europa, Latijns-Amerika en Noord-Amerika. Hiermee bereiken we maandelijks miljoenen mensen.

Jullie hebben drukke weken achter de rug, net verhuisd van Oegstgeest naar Hoofddorp. Vertel alles!

De verhuizing was een hele operatie, maar is dankzij een sterk team binnen CCN heel goed en soepel verlopen. We kijken vanaf de elfde verdieping uit op Schiphol en zitten op een steenworp afstand van Amsterdam. Het resultaat is prachtig en iedereen is vol enthousiasme in Hoofddorp begonnen.

Wat kan Clear Channel dat andere buitenreclame exploitanten niet kunnen?

We zijn met ruim 20.900 reclamevakken zichtbaar in 311 van de 355 gemeenten in Nederland. Met Education Media zijn we uniek. We bereiken jongeren waar ze moeten zijn: op school. Deze gaan we komende periode digitaliseren. Daarnaast zetten we flink in op data en creatie. Met onze datatool People & Places kunnen we de doelgroep van de adverteerder bereiken op het juiste moment en op de juiste plaats. En met digitaal ook met de juiste content. Creatie is voor ons een belangrijke pijler. Zo checken we uitingen vooraf met onze Visual Scan. Met deze scan wordt op basis van algoritmes aangetoond hoe de aandacht de eerste 3 tot 5 seconden over een poster wordt verdeeld. We organiseren ook regelmatig interessante sessies over dit onderwerp. De laatste was bij Unilever waarbij inspirerende sprekers uit de reclamewereld hun kennis deelden over creatie.

Kun jij jouw rally team introduceren?

Ons team bestaat uit twee personen: ikzelf en Raymond Schippers. Beiden uit het National Sales team van Clear Channel Nederland.

In welke auto gaan jullie rijden?

Audi A1

Wat zijn de special skills van jullie team?

Raymond gaat navigeren en ik zal plaatsnemen achter het stuur. Ons geheime wapen zetten we indien nodig in.

Wie of welk bedrijf dagen jullie uit om het tijdens de Media Rally tegen jullie op te nemen?

Wij willen graag onze outdoorcollega’s van Exterion Media uitdagen!

www.clearchannel.nl

Natuurlijk schrijf jij jouw team ook in voor de Media Rally 2019! Dat doe je hier

www.mediarally.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie