Aandeel vrouwelijke luisteraars 100% NL stijgt
24-04-2018 20:33:33 | Door: Max Vlugt | hits: 1202 | Tags:

100% NL zit flink in de lift bij vrouwelijke luisteraars. Het marktaandeel van vrouwen tussen 20 en 49 jaar stijgt van 3,4 procent naar 4,2 procent, een stijging van maar liefst 24 procent ten opzichte van de vorige meting. Ook passeert 100% NL met zowel marktaandeel als weekbereik in de doelgroep 10 jaar en ouder concurrerend radiostation NPO 3FM. Dit blijkt vandaag uit de door het Nationaal Luister Onderzoek gepubliceerde luistercijfers over de periode februari – maart 2018.

Ronald Sebök, Station Director van 100% NL: "De lente is goed begonnen voor 100% NL. We trekken hier een flesje bubbels open! Het hele team is trots dat we zo succesvol zijn bij de belangrijke doelgroep vrouwen 20-49. Ook de komende weken blijven we Nederland verrassen met 100% NL Live Tickets voor Toppers in Concert, Groots met een zachte G en met de beste muziek van Nederland.’"

www.100p.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie