Abovo Media ondersteunt radiocampagne Beko
03-06-2019 11:46:16 | Door: Katja Brokke | hits: 2856 | Tags:

Asogem Nederland, de exclusieve distributeur van Beko-witgoed in Nederland, heeft een radiocampagne afgetrapt voor haar Beko AutoDose-wasmachines. Hiermee wil Asogem de naamsbekendheid van Beko in Nederland verder uitbouwen. Abovo is als mediapartner gevraagd om hierin te ondersteunen. 

Beko is één van de snelst groeiende witgoedmerken ter wereld. Asogem wil deze groei ook in Nederland versterken. Daarom zijn zij gestart met een mediacampagne.

Suzan Karatas, marketing- en communicatiemedewerker bij Asogem Nederland: “In de campagne richten we ons op de Beko AutoDose-wasmachine. Dit is een nieuw product dat laat zien dat Beko naast een goede prijskwaliteitverhouding, ook innovatie biedt. Met een radiocampagne trappen we de samenwerking met Abovo Media af. We hebben het volste vertrouwen in de kennis en kunde van Abovo Media om samen deze campagne tot een succes te maken en hierdoor meer bekendheid en sales voor Beko te genereren.”

Christian van Essen, salesdirecteur van Abovo Media: “Wij zien veel potentie in de uitbouw van Beko in Nederland. We dragen dan ook graag bij aan de groei van het merk. Deze campagne vormt de start van onze samenwerking. Wij zijn er trots op dat Asogem Nederland voor ons heeft gekozen en zien uit naar deze samenwerking.”

www.abovomedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie