PodcastAds: advertentienetwerk voor podcasts en audio-on-demand
01-04-2020 11:39:00 | Door: David de Jong | hits: 1158 | Tags:

Het online advertentienetwerk PodcastAds is officieel van start gegaan. De startup concentreert zich op het ontwikkelen van commerciële proposities rondom premium podcasts en innovatieve audio-on-demandproducties van onder meer merken, uitgevers en audio-influencers.

Het netwerk dat geheel geautomatiseerd online advertenties uitserveert in en rondom audio-content, werd onlangs verkozen tot een van de winnaars van de Nederlands MediaNetwerk Startup Competitie 2020.

Jan-Willem Borsboom, oprichter van PodcastAds: “Dit is met name te danken aan ons partnernetwerk en de sterk groeiende behoefte van marketeers om audio-on-demand tot een vast onderdeel van hun mediamix te maken. Op basis van onze ervaring met het bouwen en onderhouden van adnetwerken zoals DoubleClick, AdLINK, Response Republic en Affilinet zijn we met PodcastAds in staat om beide marktpartijen op hun wenken te bedienen."

Borsboom was eerder werkzaam voor diverse (inter)nationale media- en adtechbedrijven. Zo was hij onder meer Manager Digital Development bij RTL Nederland, Directeur Digital bij Radio 538, CEO GroupM Connect APAC en VP Strategic Solutions bij Improve Digital.

Jan-Willem Borsboom: “Mede door mijn ervaring als CEO APAC bij GroupM weten we heel goed hoe we mediabureaus hierin kunnen servicen. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst. Dan heb je het niet alleen over de klassieke pre-roll, maar ook sponsoring & hostread tot branded series. Kortom, een zeer breed palet aan audioadvertisingproducten.”

Zie ook [Startup Competitie Winnaar] Jan-Willem Borsboom over PodcastAds

www.podcastads.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie