SLAM! mediapartner Jupiler League
05-10-2017 15:24:04 | Door: Katja Brokke | hits: 2446 | Tags:

Met het mediapartnerschap met SLAM! in voetbalseizoen 2017-2018, wil de Jupiler League een jongvolwassen doelgroep bereiken.

Marc Boele, algemeen directeur coöperatie Eerste Divisie (Jupiler League): “We zien dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn in stadionbezoek onder de leeftijdsgroep 18 tot 34 jaar. Mensen met een druk en snel leven, die vaak wél vergaande interesse hebben in voetbal, maar vergeten dat je het weekeinde juist met een wedstrijd in de Jupiler League kunt aftrappen op vrijdagavond. SLAM! vult daarmee voor ons een lang gekoesterde wens in, om deze doelgroep rechtstreeks te bereiken.”

Informercials  en winacties

Het komende seizoen komt de Jupiler League geregeld terug on air op SLAM!. De dagen voor iedere speelronde worden onder meer Informercials uitgezonden die het wedstrijdbezoek aanjagen. Daarnaast staan er stadionactivaties in de planning, waarbij luisteraars van SLAM! bij de wedstrijden mooie prijzen kunnen winnen. In de winterstop volgt twee weken lang een winactie rondom halve seizoenkaarten in de Jupiler League.

Jonathan Kenemans, Marketing & Creative Director van SLAM!: “SLAM! staat voor energie. Muziek en sport passen daar natuurlijk perfect bij. We zijn trots om officiële partner van de Jupiler League te zijn, want voetbal speelt een belangrijke rol in het leven van onze luisteraars.”

www.slam.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie