Samenwerking tussen Qmusic en Vue
15-01-2020 14:55:00 | Door: Katja Brokke | hits: 1753 | Tags:

Qmusic slaat de handen ineen met bioscoopketen Vue. Van 16 januari tot en met 31 maart 2020 worden er elke twee weken diverse prijzen weggegeven met als hoofdprijs een reis naar Londen. De prijzen worden in de avondprogramma's van Qmusic-dj's Kai en Joost aangekondigd. Om kans te maken op de trip naar Londen en de overige prijzen moet een Vue-bioscoopticket worden geüpload in de Qmusic-app. 

Rosalie Moorman, Head of Marketing van Vue: "Voor een grote bioscoopketen als Vue is een samenwerking met één van de grootste radiostations van Nederland heel waardevol. Qmusic is een heel mooi en passend merk om ons mee te verbinden. Samen kunnen we met deze campagne een groot bereik genereren binnen een brede doelgroep en unieke prijzen bieden aan onze bezoekers."  

Jorn Agterberg, marketingmanager van Qmusic: "Dit is een unieke samenwerking omdat twee sterke merken traffic naar elkaar genereren en elkaar op die manier versterken. Naast het activeren van bezoekers van Vue naar Q, bevorderen we ook de interactiviteit in de Qmusic-app en herhaalbezoek in de Vue-bioscopen."

www.Qmusic.nl 
www.dpgmedia.nl
www.vuecinemas.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie