Sky Radio en Radio 538 met vernieuwd jinglepakket
31-08-2021 20:03:00 | Door: David de Jong | hits: 1103 | Tags:

Bij Sky Radio en Radio 538 hebben een vernieuwd jinglepakket in gebruik genomen. Zowel Radio 538 als Sky Radio (beiden onderdeel van Talpa Network) hebben dit samen met jingleproducent Wisebuddah tot stand gebracht. Daarmee is een langlopende samenwerking tussen de partijen voortgezet.

Uunco Cerfontaine, Station Director Sky Radio: "Het is altijd een groot genoegen om met Wisebuddah en ons interne productieteam samen te werken om het perfecte jingle-pakket voor ons station te produceren. En omdat we een non-stop muziekstation zijn, zijn de jingles essentieel om het station onze feelgood persoonlijkheid te geven en de muziekflow op gang te houden.

Marc Vickers, Composer Wisebuddah: Het is een eer om met het team van Sky Radio te werken. Hun visie is altijd duidelijk en bewandelt de grens tussen innovatie en het behouden van de bekende sound en positiviteit waar Sky Radio bekend om staat.”

Phil Tozer, Managing Director Wisebuddah: "Sky Radio staat terecht bekend als het feelgood-station. Dit is een pakket dat aanvoelt als de perfecte handdruk tussen dat sentiment en een evengoed feelgood-geluid. Heldere, poppy muziek en bijpassende zang.

Coco Hermans, Radio Director 538: "De belangrijkste uitgangspunten voor ons nieuwe pakket waren breed, toegankelijk en vernieuwend, zonder hét herkenbare 538 geluid te verliezen. Chris Hartgers, de beste vormgever van Nederland, is met zijn team aan de slag gegaan met een aantal nieuwe vocalisten en nieuwe producers. Er is maanden in de productie geïnvesteerd om echt het beste 538 pakket óóit te realiseren. Het nieuwe pakket heeft ballen, klinkt toegankelijk en is geheel van nu. Die sound maakt Radio 538 het enige echte hitstation van Nederland!"

www.538.nl
www.skyradio.nl

www.talpanetwork.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie