Sky Radio heeft nieuwe visuele identiteit
02-12-2019 19:34:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 853 | Tags:

Muziekzender Sky Radio heeft een nieuwe look gekregen. Total Design nam de visuele identiteit van het station onder handen. Doel was het merk op emotioneel vlak meer te laden.

Het logo, de kleuren, de typografie en de vormentaal hebben een nieuwe vormgeving gekregen. De bedoeling is uit te stralen dat de zender een feelgoodmerk voor zowel mannen als vrouwen is.

Eddy Wegman, Creative Director Total Design: “De beelden van de artiesten, de stijl, de kleuren en de achtergronden vormen meer één geheel. Daardoor hebben de uitingen meer impact. Bovendien heeft het merk veel meer vrijheid om met al deze elementen te variëren, waardoor Sky Radio een stuk veelzijdiger en kleurrijker wordt. Precies waar Sky Radio voor staat.”

Dennis Kuzee, Brand Director Sky Radio: “De stijl en de sfeer van onze muziek hebben een centrale rol gekregen en komen duidelijk naar voren in onze branding. Sky Radio is grafisch veel krachtiger en persoonlijker geworden.”

Eind september 2019 werd het gewijzigde logo van Sky Radio geïntroduceerd, die onderdeel is van de geïntroduceerde visuele identiteit.

www.skyradio.nl
www.totaldesign.com
www.talpanetwork.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie