Sterke groei classicnl door Huiskamer Challenge
07-04-2020 13:16:00 | Door: Pie Kamau | hits: 1160 | Tags:

De afgelopen 10 dagen stonden bij classicnl (voorheen Classic FM) in het teken van de Huiskamer Challenge; een initiatief van classicnl in samenwerking met de BankGiro Loterij. Deze actie leidde tot een explosieve toename van het aantal bezoekers van de online omgeving, naast de toch al stijgende luistercijfers.

Met de Huiskamer Challenge laat classicnl zien dat (klassieke) muziek heel veel mensen inspireert en raakt. De afgelopen 10 dagen zag de zender een organisch bereik van meer dan twee miljoen personen op sociale mediakanalen en een toename van meer dan 20 procent op hun website.
 
Ruim 250 musici hebben aan de huiskamer Challenge meegedaan. Eindwinnaars zijn: ‘DeKoor Close Harmony’, Thomas Triesschijn en Calure kwartet. De winnaars van de challenge werden bepaald op basis van het aantal likes, in combinatie met de mening van een professionele jury bestaande uit Tania Kross Dominic Seldis en Jan Willem de Vriend. Kijk voor meer informatie en de winnaars op: classic.nl

www.classic.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie