WerkSpot zoekt vakmannen en -vrouwen middels radiocommercial
18-01-2018 12:52:22 | Door: Katja Brokke | hits: 3486 | Tags:

Het tekort aan vakmannen en -vrouwen is al maanden in het nieuws. Ook Werkspot heeft hier last van, voor de afdeling marketing is het een grote uitdaging om in deze markt vakmannen aan het platform te binden.

De idee achter de campagne is dat de beste vakmannen de beste klanten verdienen. De campagne maakt consumenten bewust van het feit dat ze zich beter kunnen voorbereiden wanneer ze een goede vakman zoeken. De marketingstrategie sluit aan bij de productstrategie om impact te creëren.

In de radiocommercial horen we zo'n vak-klant. De dame in kwestie weet precies wat er met haar badkamer moet gebeuren en hoeveel budget ze hiervoor nodig heeft.

www.werkspot.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie